Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


In het Restaurant (DUTCH) In het Restaurant (DUTCH)

Rated 5 / 5 stars

Had de ober maar niet met m moeten fukken

hahaha :P, 5/5 10/10


People find this review helpful!

YOU are a PIRATE! YOU are a PIRATE!

Rated 5 / 5 stars

BAR IMA PIRATE

5/5 10/10, love the song, animation was good :D



Sonic the hedgehog DW Sonic the hedgehog DW

Rated 4.5 / 5 stars

cool cool, id like to see more ^^

5/5 :P


evolvd-studios responds:

THANK U THANK U THANK U!!!!!!!!
This is my first flash and I didnt think I deserved a 5/5

Recent Game Reviews


Inculcation Inculcation

Rated 5 / 5 stars

Great game :P

did it without walkthrough, the tab button made it quite easy, the monsters looked cool, got an F in my first try, need to play again to get the S score, great game imo :D



KKill Newgrounds! KKill Newgrounds!

Rated 0.5 / 5 stars

0/5

you can't kill newgrounds :P, the game was waaay too simple, and why do you lose lives for shooting those kitty's ?


People find this review helpful!

-::Rolling On::- -::Rolling On::-

Rated 5 / 5 stars

awesome :)

i've watched all 100 of em' some of them would make awesome wallpapers :P
10/10 5/5


Recent Audio Reviews


Werewolf Werewolf

Rated 5 / 5 stars

worth a 10

tim u should put the energy u put into ur songs into school! (thats what my mum would say 2 me:P)
nice song tim but why werewolf as a name, has it any connection 2 edwins dog?

/b/b/b/b/b/b/b/b/b/b/B
/t/t/t/t/t/t/t/t/t/t/T

what the fuck no idea why i whrote that:P ^^

cya timmah
locust666:P


OH-Y34H responds:

ah no edwins dog is no killer hehe if it was, edwin wuld be kinda dickless by now LOL. fuk school! locust lol yes i have 10 aliasses or sumthing O.o
i have to stop making new. Tnx for the review!


Malibu Malibu

Rated 5 / 5 stars

omg sperm coming outa my nose

F*ck all chinese ppl around the world and go have oral sex with girl with cup a goddamn, screw chinese cupped-a girls cuz there ugly like hell because off there little tittys and there stange fucking eyes, fuck the chinese and asian ppl who dont shower becaus they smell like fucking nod fishies from hell like being put into an ass like a but plugg,
if the 2 i mean are watching : my conclusion 2 u, peace out and fuck you (stoners luchback text)

ppl dont try this at home

(nice song tim:P)


OH-Y34H responds:

wuld u mind... not doing that on my reviews lol
i dont think they will se this review unless u pass them a link hehe
tnx for the 5 :)


DJ To² - Dark Hole [Space FX] DJ To² - Dark Hole [Space FX]

Rated 4 / 5 stars

woooaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!111

yo thomaz

nice song very very very nice, i liked that space thingy.

i hate school :P

beso_toxico